clicks & conversies

klinkt leuk, maar wat levert het allemaal op?

conversieoptimalisatie

Uiteindelijk wordt er in de marketing geïnvesteerd om meer resultaten te krijgen. Een strakke website, leuke social media uitingen of mailers zijn natuurlijk niet het einddoel. Door onze conversieoptimalisatie zorgen wij ervoor dat uw websitebezoekers zich gedragen zoals u dat wilt.
Net als leerlingen in de klas, kun je consumenten op een website bepaalde dingen aanleren. Bij conversieoptimalisatie is het belangrijk dat de consument aangeleerd wordt om bepaalde handelingen te verrichten. Voorbeelden zijn bijvoorbeeld het inschrijven voor eeen nieuwsbrief, online producten kopen of telefonisch contact opnemen met uw bedrijf.

stap voor stap

Huidig klikgedrag

Conversieoptimalisatie

N

Gewenst klikgedrag

klikgedrag

Korma kan er voor zorgen dat uw bouncepercentage aanzienlijk daalt. De voornaamste manier om dit te bewerkstelligen is het beïnvloeden van het kllikgedrag. Geef de consument altijd de keuze om door te klikken maar geef ze nooit té veel keuzes. Wij vinden hier een balans in en werken dit professioneel uit.

Wie gingen u voor?

In de praktijk ervaren?

Vraag een demo aan