Clicks & conversies

Uiteindelijk wordt er in de marketing geïnvesteerd om meer resultaten te krijgen. Een strakke website, leuke social media uitingen of mailers zijn natuurlijk niet het einddoel. Door onze conversie optimalisatie zorgen wij ervoor dat uw websitebezoekers zich gedragen zoals u dat wilt.

Net als leerlingen in de klas, kun je consumenten op een website bepaalde dingen aanleren. Bij conversie optimalisatie is het belangrijk dat de consument aangeleerd wordt om bepaalde handelingen te verrichten. Voorbeelden zijn bijvoorbeeld het inschrijven voor een nieuwsbrief, online producten kopen of telefonisch contact opnemen met uw bedrijf.

Huidig Klikgedrag

Wij analyseren het huidige klikgedrag op uw website, zoekmachines & social media.

Plan van aanpak

Samen met u gaan we kijken naar de verbeterpunten en stellen we een plan van aanpak op.

g

Conversie optimalisatie

Wij gaan aan de slag op de verschillende kanalen om de nodige aanpassingen door te voeren.

N

Gewenst klikgedrag

Uw klanten krijgen een betere ervaring op uw kanalen en zullen eerder tot een conversie overgaan. Iedereen blij.

Klikgedrag

Korma kan er voor zorgen dat uw bouncepercentage aanzienlijk daalt. De voornaamste manier om dit te bewerkstelligen is het beïnvloeden van het klikgedrag. Geef de consument altijd de keuze om door te klikken maar geef ze nooit té veel keuzes. Wij vinden hier een balans in en werken dit professioneel uit.

Wil je samenwerken met ons?

Samen bouwen en onderhouden wij uw merk. Wij communiceren uw missie, visie en doelstellingen op de juiste manier.

Share This